Thursday, November 29, 2012

Jalan-jalan tengok fish

Cerita weekend ntah bila.. hehe..

Dani kagum gila bila tengok fish. Dia punya teruja tu, taktau lah nk gambarkan mcm mana.. yang pasti buat aku ngan papa dia bahagia... Seronok tengok anak terlompat-lompat sambil menjerit bgitau "amma, appa.. fish fishh.. itannn itann.."

Hahaha, fish pun dia sebut, ikan pun dia sebut... Tang amma appa tu lagi bikin aku ngan enady gelak.. Udah gaya berbangsa India kekdahnya..:)

Pagi Ahad tu, Enady awal-awal kejut aku. Belum Subuh pun lagi..

"Mama, pas Subuh jgn tido..siapkan budak2,  Papa nak bawak g satu tempat ni.."

Hoii, hari Ahad kot kan.. Hurmmm.. Mengenangkan lama dah tak ambik angin hari ahad, bersiaplah aku anak beranak.

Sampai-sampai tempat tu, bukan anak-anak je terujaaaa.. Aku punnnn..

"Wahhh, banyak nye pa ikannn"
"Pa, situ ikan.. eh sini ikan.."
"Banyakknyeeeee.."
"Nak tsunami ke ni pa?"

Hakhakhak. Tetiba...=p









Tempatnya : Presint 1, Area belakang JPM. Tapi tempat tu sunyi sket. Tak de orang. Ade la orang berbasikal je yang nampak.. Tapi sumpah, memang banyak gile ikan... Pegilah terjah..:)

Klik la sini jap wey..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

pu3apis said...

hehe...kompom akan terjah..thanks eh

pu3apis said...

hehe..kompom akan terjah..tq bebeh