Dah pandai memanjat

Ok, ni perkembangan terbaru Cik Zara.
Kussss semangat bila tengok dia jatuh tergolek lepas dia berdiri kat sofa tu.
Aku syak, dia terlupa yang dia berpaut pada sofa then dia lepas tangan pastu jatuh.
Hai la adik..
Cepat sungguh perkembangan dia.
Baru 6 bulan cik kak oi..
Makan bubur pun belum betul lagi.
Gigi pun belum ada..


Tapi aku ok je bila tengok perkembangan terbaru ni.
Cumanya aku kene alert lah selalu bila dia nak memanjat ni..
Part yang aku lagi suka, bila Zara jatuh, si Abang cepat-cepat peluk n pujuk adik..
Dia sapu2 kepala adik..
Alahaiii, touchinglah mama..
T_T
Nanti korang besar, mesti korang saling sayang menyayang kan..:)
Mama ngan papa senyum senyum je..



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
3 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP