Monday, October 8, 2012

Dah boleh ikat tocang dua

Ya Allah, rasa macam dah besar sangat dia bila rambutnya diikat macam ni.. Rasa macam baru semalam je beranakkan dia..

Zaraaa..., mama rindu Zara baby-baby dulu. Sekarang pun masih baby. =p

Rambut dia dah boleh ikat dua. tapi dia tak suka sangat. Sakit kot maybe. Tu pun aku dah longgar-longgar kan sket.

Maaflah, berterabur mama ikat rambut Zara. Baru nak mencuba..:)







Abang dia kat belakang nun, dah terbaring tido tak sedarkan diri. Hahaha.. Mengantuk sangatlah tu, lepas main kat taman. Tiba-tiba balik dari taman tu, badan dia panas. 38.2. Terus shoot ubat vontot. Ubat minum, tak berapa nk suka dah sekarang dia. Asyik muntah je,. Aku yang tension. Ubat vontot senang. Pagi ni bangun, alhamdulillah dah tak panas.. kejut dan dia bangun suka ria nak pegi school..

:)

# minggu depan Zara nak masuk 7 bulan. Wow..how times fly.. Alhamdulillah, still fully bf. :)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

10 comments:

lovely said...

alahaii..
shomel schangat zara ikan rambut..
geramnya..

~aYu~ said...

alolo.. sgt comey la ini budak.. dgn ikat tocang camtu lagi debom..

antalya said...

alololohhh comelnya tocang tocang dia.gewam gewam. mama zara nih nape pakai getah gelang.mmg perit pon tau.cepat beli getah comel kalerful.tocang lah lg

iietamalek said...

subhanallah, super duper cute

mamaelly said...

alahai comelnye..nampak lagi bulat..tp lagi comel..eeee gigit gak pp tu...

meh bagi rambut skt kat kakak isya

Ana Lyana said...

@lovely

hehe, tq aunty..

Ana Lyana said...

@~aYu~tq qunty..:)

Ana Lyana said...

@antalya

tulah yun, tak berkesempatan nk g beli lagi...

Ana Lyana said...

@iietamalektq aunty ita..:)

Anonymous said...

alaaaa comeyyyynyerrrr zaraaaa...cute giler ikat tocang gitu....haha