Dah boleh ikat tocang dua

Ya Allah, rasa macam dah besar sangat dia bila rambutnya diikat macam ni.. Rasa macam baru semalam je beranakkan dia..

Zaraaa..., mama rindu Zara baby-baby dulu. Sekarang pun masih baby. =p

Rambut dia dah boleh ikat dua. tapi dia tak suka sangat. Sakit kot maybe. Tu pun aku dah longgar-longgar kan sket.

Maaflah, berterabur mama ikat rambut Zara. Baru nak mencuba..:)







Abang dia kat belakang nun, dah terbaring tido tak sedarkan diri. Hahaha.. Mengantuk sangatlah tu, lepas main kat taman. Tiba-tiba balik dari taman tu, badan dia panas. 38.2. Terus shoot ubat vontot. Ubat minum, tak berapa nk suka dah sekarang dia. Asyik muntah je,. Aku yang tension. Ubat vontot senang. Pagi ni bangun, alhamdulillah dah tak panas.. kejut dan dia bangun suka ria nak pegi school..

:)

# minggu depan Zara nak masuk 7 bulan. Wow..how times fly.. Alhamdulillah, still fully bf. :)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...