Jatuh


Hari tu kan, on the way nak pergi ke Taska.. Dani jatuh. jatuh kat dalam pokok-pokok bunga yang aku arrowkan tu.

Lawak ok!

Plus kesian sangatttt...

Aku ngan Rozy dah jalan dulu. Dani jalan sorang2 sambil berangan.. Pastu kat belakang ada En. Wan ngan wife dia, Dina. Dina ngan En. Wan dah jerit2 dah cakap Dani tengok depannn.. (Dani jalan sambil pandang belakang, aku syak dia tengok Fawwaz, anak En. Wan).

Bila dengar dorang jerit2 tu aku tolehla belakang. Tak sempat aku nak cakap, sekali gedebuk jatuh dah dalam pokok-pokok tu.

Alahaiii Dani..

Dia punya meraungg.. hahaha..

Tapi sekejap je.. Pujuk peluk-peluk sket dah diam.. Aha! Bagus! Dani kan boy!  Kena lasak sikit..:)

Akibatnya, asal lalu situ je mesti dia tunjuk n cakap atuhh atuhh.. (jatuh).

Ngehngehngeh..

Kenangan untuk ko ni Dani.. Nanti besar, baca tau!


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
2 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP