Review Check up Zara 4 bulan

Hai..

Salam 3 Ramadhan semua..:)

Alhamdulillah, aku masih lagi diberi kekuatan untuk berpuasa walaupun masih menyusukan Zara.. Terima kasih Ya Allah..

Minggu lepas, hari Khamis, aku bawak Zara pegi klinik untuk rutin checkup dia setiap bulan. Dah bulan keempat. Semakin membesar kamu Zara.. Makin lama makin dah tak jadi baby.. Tapi Zara tetap baby mama ngan papa.. Abang pun..:)

Alhamdulillah berat dia naik jugaklah walaupun sikit. Dari 5.9kg ke 6.4 kg. Mungkin sebab dia seminggu sebelum tu dia diarrhea. Sehari tak sah kalau tak 9-10 keping pampersnya. Kesian dia. Sampai naik merah-merah kat tempat tu. Tapi nasib baik tak meragam. Selsema pun tak hilang-hilang lagi. Alahai, taktau buat macam mane dah..

Panjang dia naik jugak. 62 cm rasanya. Haha, tak bawak pulak buku pink dia tu.

Lilitan kepala : tak ingatlah. nanti dah ingat aku taruk balik kat sini ek..

Jom layan gambar dorang ni.. Tengah bosan semalam..







♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...