Tuesday, May 1, 2012

Malam Berinai #WeddingIjai


Malam Hari Jumaat lepas nikah tu ada Majlis Berinai. Besar besaran tuu. Ingatkan kecil-kecil je. Makanya ramailah sedara mara aku yang tak datang. Deme semua dah kepenatan sebab berjalan petang Jumaat tu. Termasuk aku sekali lah. Kan aku balik Putrajaya jap. Kul 8.30 malam bertolak, bajet dalam kul 9 lebih-lebih sket sampaila. Sekaliiii, hambek ko jem sepanjang MRR2 tu. Tak tau la pulak yang esoknya ada Bersih tu. Eh! ape kene mengena ngan jem malam-malam ye dak..=p

Dah lambat, dapatlah dua tiga das ayat membebel dari adik aku kakYang. Bukan niat aku nak sampai lambat. Jem ni haaa..

Bila dah lambat, gambar pun nan hado. Dapat tangkap gambar time Ijai dah dok atas pelamin jelah. Plus dlam handset KakYang sikit.


Antara persembahan malam tu. Nasyid dari Persatuan Isteri-Isteri Polis kot..:)

ok dah. Tu je gambar yang ada..:)

Sambung Majlis Resepsi pulak..

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: