Keluarga Diraja Raja Nazrin Shah - Raja Muda Perak


Haiiii, comel-comel betul anak-anak Raja Nazrin ni.. Mak ayah lawa, terus turun ke anak lah kan.. Sepasang dah. Aku jumpa kat fb sape ntah. Terus aku copy. :)

Yang lelaki adalah putera sulung Raja Nazrin Shah 
Raja Azlan Muzaffar Shah yang berusia 4 tahun
Yang kecil tu adalah Raja Nazira Safya yang baru berusia 10 bulan


Ini bila jadi sultan nanti..
Memang jadi yang terhensem di Malaysia..
 "


Setuju setuju..:)

Teringin nak tau, macam ek kehidupan sebagai kerabat diraja ni. Macam mana stail dorang makan, bersembang, kehidupan seharian lah. Teringin sangat nak tauu.. Eh, dorang kerja ke ek? Hehe..Sape leh tolong jawabkan?


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...