Friday, May 25, 2012

Kedai 1Malaysia + Chicken Foldover

Foldover.

Dah lama teringinnn uolls. Sejak dia start on market kan. Aku dok aim je bila iklan dia keluar kat tv. Mencari masa yang sesuai nak ke Teluk Intan tu haaa. Kalau saja-saja pegi nak makan foldover tu memang tak lah.. Buang masa je namanya. Tambah-tambah nak bawah 'handbag' kiri kanan. Pheww, tidaklah kalau aku sensorang.

Tiba-tiba Ibu ajak pegi Kedai 1Malaysia kat simpang nak pegi Selabak tu. Rupanya Ibu dah lama aim gak kedai tu. Haha. Kot-kotlah murah kan..:) So, pegilah kami tiga beranak. Aku, Ibu dan Zara. Dani kebetulan cousin aku kidnap sekejap. Nak buat main-main. Aku on je. Asalkan budak tu tak melalak-lalak dan dorang jaga ok..

Dah shopping barang sikit kat kedai tu. Aku ajak Ibu singgah Giant jap. Nak carik seluar kecik. Hehe. Lepas setel semua, terus lajak masuk McD. Jom bu, along belanja makan foldover. Terpinga-pinga Ibu dengar foldover. Haha, ala yang dalam tv tu bu.. Ibu layankan aje..


Sedap tak bu? Ibu kata, sedaplah jugakk..:)


Zara memberi kerjasama yang sangat baik. Kitorang carik kerusi yang panjang tu. Sebab nak letak Zara. Lehla mama makan dengan penuh kenikmatan..:) Umur dia tengah 2 bulan ni dan tak meniarap lagi, lehla letak kat situ kan..


Layannnn.. Bagi aku, sedap gak lah foldover ni. Mayonis dia sedap.. Roti arab tu pun lembut je. Harus repaet lagi nih. Hehe. ajak Enady plak.=p



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

dh mkn aritu.dan mau repeat lg.coz ms tu mkn sorang2 tak hengat laki.next week laki mau blanje pulak.ktowang slalu drive thru je mcD