Ikan siakap steam limau + ayam masak sos


Yeay!
Dah siap masak.
Tapi bukan aku yang masak.
Ibu.
Aku tolong-tolong je.
:)


Nak ke Ipoh hari ni.
Tu yang cepat Ibu masak.
Ngantar kad jemputan + Ibu nak carik baju + ayah nak repair kereta.
Aku, Izzara, Dani n Kak Yang tinggal.
Malas lah nak ikut.
Sebab semalam dah satu hari berjalan.
Lagi satu ongkos kurang.
haha, nak shopping gaji lom lagi,
Mane tahan tgk Ibu je yang membeli..:)


Sambil tong tang tong tang kat dapur tolong Ibu, 
sambil aku intai abang Dani..
Hehe, jaga adik ye abang..
Sayang kamu berdua..:)


note : abaikan tilam yang tak bercadar tu, aku suka takde cadar. Hehe.

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...