Friday, April 20, 2012

Ikan siakap steam limau + ayam masak sos


Yeay!
Dah siap masak.
Tapi bukan aku yang masak.
Ibu.
Aku tolong-tolong je.
:)


Nak ke Ipoh hari ni.
Tu yang cepat Ibu masak.
Ngantar kad jemputan + Ibu nak carik baju + ayah nak repair kereta.
Aku, Izzara, Dani n Kak Yang tinggal.
Malas lah nak ikut.
Sebab semalam dah satu hari berjalan.
Lagi satu ongkos kurang.
haha, nak shopping gaji lom lagi,
Mane tahan tgk Ibu je yang membeli..:)


Sambil tong tang tong tang kat dapur tolong Ibu, 
sambil aku intai abang Dani..
Hehe, jaga adik ye abang..
Sayang kamu berdua..:)


note : abaikan tilam yang tak bercadar tu, aku suka takde cadar. Hehe.

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

5 comments:

JIVEBUMZ said...

sedapnyaaa ikan tu!!!!
sweet nengok abg dani jaga adik.. harap2 esya pon jaga adik dia macam tu nanti :)

atty's said...

pandai abg dani jaga adik ye

Anamarza said...

baik abang tak kacau adiknya ya

btw salam perkenalan dan follow sini

antalya said...

zara berbedung lg eh. ke salah penglihatan? coz konpius ni tgk gaya bedong tp kaki julur kuar ekekeke

Ana Lyana said...

Yun, bedung tangan je sebab taknak bagi dia terkejut terkejut n tdo lena.. hahaha..