Tuesday, March 6, 2012

Kisah rambutnya



Banyak kali dah potong rambut abang baby ni.. 
Rambut dia cepat panjang.. 


Bergaduh juga lah aku ngan papanya nak decide potong rambut abang ni..
Papanya kata, potong depan je, belakang biar panjang..
Mamanya kata, potong je semua.. sebab rambut dia cepat panjang..
Akhirnya, mama dia yang menang..
Hehe..


Belakang, memang kasi pendek habis dah..:)


Depan, potong rambut ramous tu je...
Tak nak la sampai botak..
Sayang jugak rambut abang ni kalau botak..


Terkini, rambut dia dah panjang balik...
Rindu pulak rambut belakang dia yang panjang sebelum ni..
Cepatlah panjang wahai rambut belakang...
:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

AdaM Hawa said...

rambut budak-budak kalau selalu potong mmg cepat panjang bg sy.. kalau kate x moo potong, tu yang terasa lambat je.. ;)

antalya said...

alaaaa sayangnya rambut dani