Kemas Kemas Kemas..Bersepah balik


Mainan dia semua aku longgok dalam playpen ni.
Dulu ada bakul..
Bakul tu dah tak efisyen lagi..
Satu sebab mainan dia dah bertambah banyak..
Kereta yang banyak, tapi tak complete.. haha..
Tayar tercabut la, itu ini patah.. lantak..=p
Yang kedua, bakul tu tak pernah penuh ngan mainan dia..
Asal aku kemas, letak elok-elok..
Dia pun datang, lalu menterbalikkan bakul itu..
Mane aku tak hangin..
Lama-lama, tu yang aku campak je dalam playpen dia..


Sekarang ni pulak.. 
Dia panjat kerusi kat tepi playpen tu 
Lalu memunggah pulak dalam tu..
habis mainan dia, dia campak keluar..
Uwaaaa.. bikin mama hangin lagi!!

Mujurrr..
Papa dia cakap..
"Takpe ma, nanti papa kemas"

-nasib baik papa ko rajin anak uii-



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
4 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP