Friday, February 17, 2012

Kemas Kemas Kemas..Bersepah balik


Mainan dia semua aku longgok dalam playpen ni.
Dulu ada bakul..
Bakul tu dah tak efisyen lagi..
Satu sebab mainan dia dah bertambah banyak..
Kereta yang banyak, tapi tak complete.. haha..
Tayar tercabut la, itu ini patah.. lantak..=p
Yang kedua, bakul tu tak pernah penuh ngan mainan dia..
Asal aku kemas, letak elok-elok..
Dia pun datang, lalu menterbalikkan bakul itu..
Mane aku tak hangin..
Lama-lama, tu yang aku campak je dalam playpen dia..


Sekarang ni pulak.. 
Dia panjat kerusi kat tepi playpen tu 
Lalu memunggah pulak dalam tu..
habis mainan dia, dia campak keluar..
Uwaaaa.. bikin mama hangin lagi!!

Mujurrr..
Papa dia cakap..
"Takpe ma, nanti papa kemas"

-nasib baik papa ko rajin anak uii-



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

nanonano said...

na mmg lama dh buat playpen mika jd tempat simpan mainan dia,
& bukan skadar mainan je,
ape2 yg semak dlm bilik
semua humban dlm sana, smpai full playpen tu,
stiap hr tgk playpen mcm nk kemas 1-1, tp malassss, kehkeh mika nk main dia panjat kutip mainan dia main kt luar :p

Shu Shinju said...

dear..hadiah dah sampai ke?

AdaM Hawa said...

hehehe.. mmg usia cam dani cam tu la.. payah nak kawal bab sepah² ni.. :)

antalya said...

sama la yun pon humban mainan mya dlm playpen gak. tp now dh kemas blk.mainan semua masok kotak.playpen kena ready kan utk si adik yg bakal lahir