Review scan 3D

baby Dania..:)

Firstly, syukur alhamdulillah my baby in my tummy sihat belaka.. Means tiada cacat celanya, cukup sifat.. Terima kasih Ya Allah di atas kurniaan ini. Aku bersyukur padaMu..

Sebenarnya niat nak buat 3D ni ada, sejak dari awal kandungan lagi. tapi masa agak membataskan. Dan bila dah pertengahan bulan sepanjang aku mengandung ni, disebabkan masa agak terhad juga, kami decide tak nak scan untuk tau jantina.. Biarlah suprise nanti bila tiba saat melahirkan..:)

Tapi mama dia ni, tak sabar nak tau.. eh, shopping! Hahaha.. Maksudnya di sini, bila dah tau baby boy, beli sikit2 ajelah keperluan baby sebab abang dia punya pun banyak.. Bila baby girl, haruslah carik yang pink-pink colour kan..:) Like baju, mitten, headband, blouse.. semuanya mestilah kaler yang menampakkan baby girl..

Kawan opis bagitau ada promotion kat Klinik Maria Putrajaya. Kat Alamanda tu.. Terus book tarikh untuk scan. Kebetulan, Enady pun cuti Ahad tu..

Straight to the point lah, tak perlu nak cerita2 lain..Hehe..

Sape add aku kat FB mesti dah tau kan, gender baby ni apa? ..:)

Insyallah, yang keluar nanti adalah mujahidah.. Baby girl, bayi perempuan..:) Terang-terang nampak masa scan tu dia punya tet! :)

Syukur alhamdulillah.. Allah perkenankan doa kami untuk memperoleh baby girl pulak.. Tapi aku tak nak terlampau happy sangat.. Ada je kes di mana masa scan, jantina lain, masa lahir jantina lain kan..

Apa-apa pun, nanti.. kita tunggu saat aku melahirkan ok..:) Doakan aku semoga semuanya baik2 belaka.. dah melahirkan nanti, insyallah aku akan share gud news ini..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...