Friday, December 9, 2011

Pavlova untuk bakal adik ipar


Semalam adik aku Ijai dan tunangnya datang umah nak belajar buat pavlova..:)

Aku buatkan dan Fyqa bawak balik semua ke rumah dia. Aku tak larat nak makan dah..Hehe.. Ntah apa lah rasanya.. Buat ikut adunan yang Na bagi kat blog dia tu je..

Buah-buah tu aku letak banyak2 sebab nak makan sendiri je. banyak lebih, so taruk je atas whipping cream tu..:)

Harap Fyqa dan family suka..:)

note : my 3rd pavlova

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

sweethOneY said...

Mmg senang sangat buat pavlova ni kann..