Selamat Pengantin Baru Yana dan Shah

pic from blog kathy jem

20.11.2011

Cantik tarikh ko pilih Yana.. Hehe..Selamat pengantin baru buat Zuliyana Hassan dan Tengku Mohd Khairul Shah dari aku, Ady dan Dani.. Akhirnya, alhamdulillah..selamat dah ko jadi isteri orang.. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dear..:)

Maaf aku tak dapat datang masa majlis nikah ko semalam. Insyallah resepsi ko nanti aku akan datang. Wajib ok tengok ko naik pelamin..Tak sabar nak tengok ko naik pelamin..:)


PIC sebulan sebelum dia jadi isteri..masa wedding Nana kat MAEPS.

PIC masa zaman belajar kat UiTM. Cam tak mane satu aku ngan Yana?..=p


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...