Peringatan temujanji

RM0.00 MOH : Peringatan temujanji SMSApptID=2pPC= pada 10-11-2011 04:00 PM: Tmpt=Klinik Kesihatan Putrajaya:Srvis=Outpatient Department NURLIYANA BINTI UZIR


Kelass kau Jah! =p 

Dulu mula-mula aku agak teruja sikit sebab siap sms tu tarikh appointment. Yelah dulu masa pregnant Dani aku check up kat Klinik Desa je disebabkan alamat umah aku kat Desa Pinggiran Putra, bukan dalam kawasan Putrajaya. Walaupun, umah kat DPP tu seinci je lagi nak sampai Putrajaya..=p

Ni dah pindah Presint 11, check up pun haruslah kat KK Putrajaya..

Ok, nak cakap petang ni aku ada check up je..hehe... Check up perut berapa minggu pun aku konfius.. Ikut scan baru 22 weeks. Ikut tinggi rahim dah 24 weeks.. Eh dah 6 bulan! Sekejapnya rasa..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Noli said...

kelasss kau maria!!!
ehh bukan maria ekk..nama ape..lyana yer..

kelas ko lyana!!!hikhik..take care ;)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...