Monday, October 3, 2011

Raya-Raya Wang Awam I

Raya dah habis tapi entry pasal raya banyak yang tertangguh. Makanya terhasillah ini.. Jangan marah ye uolls..:)

Ok, hari kejadian adalah pada 23 September yang lalu bersamaan dengan hari Jumaat. Hari Jumaat dipilih sebab masa rehat panjang untuk makan-makan..Hehe..

Aku rasa buat makan-makan secara potluck lagi meriah dengan makanan berbanding dengan kita bayar atau collect duit dan buat jamuan. Dan jom jamu mata dengan makanan yang ada..:)

Sambal sotong hasil air tangan Cik Misha..:) Sedappp..

Mee goreng basah hasil air tangan Puan Bashah. Aku admire betul mee goreng Puan Bashah ni, sedap dia lain macam. Sedap sangat. Aku yang tak berapa gemarkan mee pun aku leh tambah banyak kali..:)

 Sate menu wajib. Ni Bos-bos besar yang sponsor..:)

 Nasi himpit goreng. Tak dan nak rasa sebab makanan banyak sangatt..


 Puding tembikai oleh Kak Zaiha.. sedap dan kreatif!

 Buah anggur tanpa biji. Cc dan Zizi punya bahagian..:)

 Koktel from Dayana..:)

 Buah naga. En. Rahman rasanya yang bawak..:)

 Sunkist. Cc dan Zizi jugak..

 Sandwich telur by Puan Aida.

 Lemang. En. Farihan punya bahagian..:)

 Rendang ayam from Cik Maz dan Nor..:)


 Kawasan kejadian..:)

 Kaum Adam yang dah tinggak berapa kerat je kat Seksyen aku ni..


 Alamak! Malas nak rotate. Secret recipe from Kak N..:)

 Celah mesin fotostat pun jadik...:)




Ok, sekian cerita raya 2011. Eh, ada lagi. Open house...nantiiii..:)

No comments: