Friday, October 28, 2011

Baby of Puan Nani & En.Ijan

So Cute!!!!

Baby lagi!
Haha, ampun!
Bulan ni saje 3 orang baby yang baru dilahirkan.
Lepas ni ada lagi sorang..Haha..

Ni baby Puan Nani ngan Ijan. Lahir pada 14 Oktober 2011. Berat baby 2.4kg..(rasanya, aku tak ingat dah). Dilahirkan secara c-zer. Jam 9.++ pagi. Di Hospital Putrajaya.

Nama baby, belum diumumkan secara rasmi sebab mama dia sedang bersusah hati babynya kena jaundice. Tapi yang diberitahu, nama baby adalah NNF bt MF.. Ha! Pandai2la carik..aku pun tak tau.. Kitorang panggil Siti Budget je sebab papa dia keje kat Bahagian Belanjawan dan masa mama dia sarat, papa dia busy ngan Belanjawan....kot..Haha, saje menokok nambah =p Moga baby cepat sembuh ya..

Lastly, tahniah Puan Nani dan Ijan..Selamat menjadi mama dan papa..:)

cuba try test pegang baby lagi..=p






♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Sue_Echan said...

tu dia anak bos aku (en.ijan) Nur Neily Farisha.. xtau ejaan btol kr x.. tp, bunyi lebih kurg le...