Saya nak babysitter

Tak habis-habis masalah babysitter melanda... Takpelah, aku redha. Allah nak uji aku tang sini. Nak tengok sabar ke tak manusia ni..

Anyone yang ada contact babysitter kat area Presint 8,9 atau 11? Untuk sebulan ni je. Bulan 12, nenek Dani offer nak jaga. Bulan 1 baru dapat kat Taska bawah opis ni.

Rate RM250. Kalau boleh umah orang la. Sebab kalau taska, dah sah-sah la dia nak Yuran pendaftaran kan. Padahal nak hantar sebulan je pun.

Kalau ada, email aku k. anacomey_84@yahoo.com

Babysitter yang sekarang ni dia terpaksa ikut jugak husband dia transfer ke Terengganu. Kalau ikut janjinya hujung bulan 11 baru dia pindah. Tiba-tiba masa aku hantar Dani pagi tadi, dia terpaksa ikut husband dia Ahad ni..Mau tak terkedu aku nak mencarik BS ni..ingat senang?

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Noli said...

mmg ssh kn nk carik bs yg dipercayai..noli belom kje,boleh la jg wafa sendiri dulu..

Unknown said...

alahaiiii
nmpak gaya kena cuti seminggu ko ana nak carik BS

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...