Wednesday, September 28, 2011

Jamuan Raya MOF


Cerita Raya tak habis lagi la beb...Hadoii la, lepas ni nantikan cerita jamuan raya sektor D ngan seksyen aku yaww..!

Ni pulak citer Jamuan Besar. Haha, besar lah sangat! Jamuan Raya Kementerian Kewangan. Seronok lebih sikit sebab PM selaku Menteri Kewangan turun. Bukan selalu PM turun sini. Dan tahun ni tak dapat salam raya ngan dia.. hehe.. Dapat snap gambar je dari dekat. Oh ye, Kak Ros kita takde. Tak taulah pegi mana..:)
cantik baju melayu PM..Pink!

Tahun ni punya makanan tak berapa menarik tapi boleh makan secara banyak. Tak macam tahun lepas, menu menarik tapi tak boleh makan secara banyak. Berebut-rebut. Tahun ni, nak makan sate pun senang je nak dapat, pegi je kat belakang stall dia, terus boleh dapat segenggam, siap cakap ngan kengkawan, "Eh, ko takyah amik sate dah, dah ada ni aku amik banyak". Haha.. Pastu, kawan-kawan lain pun, "Eh, ko pun tak yah amik ayam percik, dah ada ni" Haha, gitu... Menu sebenarnya menarik, tapi rasanya alahaiiii, spoil! Sate je yang sedap..

Siap bawak makanan naik opis lagi..:) makan sampai petang.

Yang tak turun pegi jamuan pun boleh join sebab makanan banyakkk..

Tong sampah Kak Zai jadi mangsa..:)
Sekian cerita Raya peringkat Kementerian, nanti jamuan raya peringkat sektor ngan peringkat seksyen plak. Haha, matikla kang ada orang cakap keje gomen ni makan je keje nya..=p


1 comment:

ct rahani said...

sedapnya satey.. nyum nyum.. :p