Baby Mia

Ok, mari kita berkenalan ngan baby yang baru lapor diri kat seksyen aku nih. Hehe..

Dulu sebelum ada anak sendiri, aku rajin jugak buat entry pasal Nopal ngan Fiqah. Sebab dorang membesar kat sini. Sini tu maksudnya taska kat bawah ofis aku ni. So, hari-hari dapat jumpa ngan dorang. Now, bila ada anak sendiri, tak berkesempatan nak buat entry pasal dorang dah. Lagi satu sebab dulu keghairahan nak berblog sangat lah ketara, hari-hari mesti 4-5 entry. Now, suam-suam kuku.

Baby Mia ni nama penuh dia, Alisha Damia. Mama dia adalah Rozy. Ingat entry ni, masa ni pergi melawat baby Mia yang dah 2 hari umurnya..

Hari-hari boleh main-main ngan Baby Mia sebab Baby Mia dapat tinggal kat taska MOF ni sementara mamanya bekerja.. Dan entry untuk dia, maybe akan ada lagi selepas ini..:)

Jom layan gambar-gambar Baby Mia...sangat adoreable ok! Aku geram!!! Tambah-tambah aku ni yang merindui bau baby ni..huhu..

Tengokkk tengok... pandai tau dia sengih..Oh Mia..

Baru lepas senyum, aku lambat snap!

adeii Mia, tgk matamu, bolat dan acik gerammm..

Suka dia kena agah!

Hihi, cayang dia..:)

Gud girl, pandai tgk kamera..

Ok, gambar ngan acik jangan lupa..:)
Ok dah, jumpa lagi..

Note : Baby Fatin, aunty lupa nak buat entry pasal awak. nanti ek..Gambar masih dalam kamera..:)

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...