Tuesday, August 9, 2011

Selamat hari jadi kakakku..




Gambar kenangan yang paling aku suka..
Selamat Hari Jadi Kak Ila...

Semoga tahun ini akan lebih bermakna buat dirimu dengan adanya Esya Bam Bam..:)

Sayang Kak Ila sampai ke syurga..:) Love you so much..

note : sejak masing2 kawen, lama dah tak sembang-sembang dan jumpa..rindu!

1 comment:

JIVEBUMZ said...

thanxs nana.. akak pon syg kat nana jugak terasa mcm nana nie adik akak sendiri tau.. dah lama kan tak lepak2 macam dulu borak2 rindu!! nanti bila2 set time jom la jumpa.. uwaaaa

thanxs juga kerana sudi buat entry khas sempena bufday akak neh.. semoga kasih kita akan berkekalan hingga hujung nyawa.. amin