Monday, August 15, 2011

Root beer with float..pheww..


Semalam hari Ahad, Enady kebosanan terperap je kat rumah. Maka beliau telah bertanya dengan isterinya, mahu makan apakah dinda untuk buka puasa nanti? Haha, klasik sungguh cara dia bertanya itu..=p

Bila orang dah bertanya, automatik aku tersebut sedapnya kalau dapat minum root beer float A&W itu..huhu..

Apalagi..zass lah bersiap2 mahu ke sana..

Sebenarnya, Enady gunakan alasan Dani bosan duk umah, tengok Dani memunggah sana sini..haha, padahal dia yang bosan sebenarnya.. Aku? Haruslah aku bercita-cita mahu duduk di rumah je bila keadaan ku yang mabuk kepayang ni.. Tapi bila mengenangkan kesian insan-insan tersayang saya..maka bersiaplah juga aku dalam keterpaksaan...

Aduii, bahasa apakah yang gunakan ini?  Haha..

Sudah...mari kita layan gambar, upsss, minta maaf kalau gambar air itu mampu membuatkan anda semua terliur..:)



2 gelas besar hokeyy.. aku minum satu gelas setengah..Enady tak larat nak habiskan.




Dani yang tak reti nak duduk diam. habis dia nak punggah fries tu.




Gilir-gilir makan..=p




Dengan lahapnya kamu mengunyah curly fries itu ye Dani..
Sekian cerita weekend ku..:)

4 comments:

Ayuraza said...

dap nyer...nak makan la petang ni..haha..aku pantang kan..asal nampak makanan bulan2 pose ni mesti teros nak makan...

.:Mrs. Engineer:. said...

terliur plak tgk...he3

AnaLyana said...

Ayuraza : sangat sedap ayu...nyum nyum..

Mrs engineer : apa lagi..terjah lah...

[ Hanie ] said...

alahai, kecur air liur :P