Monday, August 15, 2011

bintik-bintik putih


Hahaha..Semalam masa tgk perlawanan akhir badminton antara Lee chong Wei ngan Lin dan tu kan, gigih tau kami berdua membesarkan bijik mata utk tengok tang mana la shuttle tu. Enady cakap, dah sama ngan bintik2 putih tu dah shuttle tu. Pastu tiap kali orang tepuk tangan, laju-laju pegi depan sikit tgk mata sapa yang bergerak. Chong wei ke Lin Dan..Hehe..sian kan..

Aku dah terminate Astro. So Sabtu hari tu last day. Malas dah nak tengok Astro..

Dan esok Unifi akan datang.. weeee, maka akan berakhirlah bintik-bintik putih itu...

Gigihla kang aku membuntang mata tengok Kasih Alia..=p

Mujur Dani tak mencari kartun-kartun kat Babytv dia tu..Nanti mama download aje kat Youtube ye sayang.


1 comment:

JIVEBUMZ said...

wee dah pakai unifi?? kasi stori sket kalo best yer