Tahniah Malaysia

Walaupun kalah 3-5 kepada Singapore, aku tetap berbangga bila Malaysia tak hilang semangat untuk merapatkan jurang gol daripada 1-4 kepada 3-4.. Best wooo bila dua-dua gol tak sampai 30 saat pun.. Syabas buat Safee Sali dan aku tak ingat sape yg score lagi sorang sebab tak sempat nak tgk sape yg score dah Safee Sali score..Hehe..

Memang kecut perut kan tengok bola tadi. Rasa nak luruh jantung..:)
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...