Owh bola bowling, aku akan merinduimu..


Hari Rabu yang lepas, aku training bowling kat Alamanda dengan opismate untuk get ready satu event "BSWP Bowling Ramah Mesra 2011" pada malam ni. Setiap seksyen diwajibkan menghantar 1 team bersamaan dengan 5 orang, 3 lelaki dan 2 perempuan. Sebagai juara bertahan bagi seksyen wang awam I *ececeee, automatik aku tersenarai lah..

Tetapi sekarang aku terpaksa melupakan hasrat itu. Huhu, Takpelah, aku jadi penonton saje lah malam ni. Bahaya kata mereka untuk aku bermain bowling.. Wuwuwuww..redha sajelah. Walaumacam manapun, aku akan datang untuk bagi sokongan kepada opismate aku yang bertanding.. Go! Go! Moneyfesto! Moneyfesto = nama kelab Seksyen Wang Awam I. :)


Haaaa, budak tecik ni sangat behave. hahaha, sebab dia takut tengok pin pin bowling tu berkecai bila orang baling.. Tu yang dia diam je takde nak melasak. Mama pun senang nak oi..:) Bolehlah mama bawak kamu malam ni k..Nak ikut tak? Hehe..


Note : berehat main bowling sampai deliver..T_T

1 comment:

ishiko said...

alamanda? bestnyee...
err.. sy terbuat sejarah pahit masa men bowling selasa lepas.. T.T"

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...