Friday, July 22, 2011

Nasi Beriyani Nyum Nyum

makanan-makanan yang terhidangan..=p

Terima kasih kepada Kak Timah yang sudi sponsor makan tengahari kami warga Wang Awam I..:) Semoga dimurahkan rezeki Kak Timah sekeluarga. Pastu Kak Timah tambah lagi, "Doakan kak sihat sentiasa ye" Ok Kak Timah, semoga Kak Timah sentiasa sihat walafiat di samping keluarga. Hehe, dah macam ayat surat. takpe, itu doa ikhlas dari hati aku bahkan satu seksyen ni..:)

Bos besar mesti rasmikan dulu..
Kak Timah sponsor kami satu opis makan Nasi Beriyani yang sangat umpphh!! Sedap tak terkata! Begitulah kan lumrah hidup, kalau kita ikhlas dalam sesuatu perkara mesti ianya akan diingati orang kan..

Anak dara pingitan Seksyen Wang Awam I : Qila n Dayan, upps..terselit pulak jejaka sorang tu..

portion aku. tak banyak pun. separuh pun dah bikin perut aku sendat giler!
Thanks again Kak Timah..:)

Noted : Sempena nak puasa ni, ramai yang bermurah hati sponsor makan tengahari. Terima kasih banyak-banyak. Who's next? =p *Gurau je..

No comments: