Sunday, July 31, 2011

FM from Cameron Highlands


Thanks Darling Zana...

Aku kalau tahu member-member pergi bercuti, mesti aku nak kirim Fridge Magnet (FM). Kirim dan mestilah aku nak bayar kan. Takkanlah main order je..Hehe..tapi majoriti semua yang bagi FM tu cakap, "ambik jelah Na, takyah bayar, sourviners yang tak seberapa.."

Bagi aku, sangat seberapa tau. Aku ucap terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi memberi FM tu. Aku memang penggemar tegar FM. Hehe.. Banyak dah terlekat fridge tu. Nanti ada masa aku show off..:)

2 comments:

antalya said...

teringin nk tgk koleksi FM ana. cepat2 show off ye hehehe

Zana Adieyza said...

kak ana, thanks utk entry ni.. terharu zana..sob2.. ada tisu lebih x? hihihi

ala kak, zana tolong belikan jer.. lagipun x baik hampakan permintaan ibu mengandung ni.. hihi.. mmg x seberapa pun kak.. hope akk sukalah yer..

p/s: nasi baik kita ambik gmbr separuh badan kan, kalau x nampaklah badan zana yg chubby itu.. huhuhu