FM from Cameron Highlands


Thanks Darling Zana...

Aku kalau tahu member-member pergi bercuti, mesti aku nak kirim Fridge Magnet (FM). Kirim dan mestilah aku nak bayar kan. Takkanlah main order je..Hehe..tapi majoriti semua yang bagi FM tu cakap, "ambik jelah Na, takyah bayar, sourviners yang tak seberapa.."

Bagi aku, sangat seberapa tau. Aku ucap terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi memberi FM tu. Aku memang penggemar tegar FM. Hehe.. Banyak dah terlekat fridge tu. Nanti ada masa aku show off..:)

Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...