Saturday, July 30, 2011

RagamDani : He was just like curry puffs!






Berebut ngan aku ok karipap yang seketul je tu. Pada mulanya, dia nampak aku makan. Aku makan baru segigit. Dia tarik baju aku nak karipap tu. Huhu, aku pun bagilah. Dengan harapan dia tak habis makan. Hahaha, kejam mama ko ni Dani..=p

Dah bagi dia makan, aku pun buatlah keje rumah. Dah selesai semua, tengok-tengok dia datang kat aku buat tangan finish.. Aaaaaaaaaaaa? Biar betul habis ni nak oii. Aku carik keliling hall, dalam bilik, celah kerusi. Nan ado! Huhu, Dani habiskannnn.. nape tak tinggal mama sikit..=p.

Kalau Dani boleh cakap, "manelah Dani tau, mama tak habaq! Lagipun karipap ni sedaplah mama.."

Huhu..cerita kat papa Dani. Dia bantai gelak..Nasib baik pagi tadi dia dah bawak pegi carik Nasi Lemak Puchong pastu beli karipap sekali..Tq papa..:)

1 comment:

antalya said...

mya pon antu karipap jgk. pedas2 tu bleh selamba jer dia ngap