Saturday, June 25, 2011

Ke Seksyen 8


Selalu jugak aku ke Seksyen 8, Shah Alam ni untuk melawat seorang sahabat di sini..:) Nah, g tengok entry dedulu.. Sini dan Sini..:) Kihkihkih, baru 3 kali..=p


Hari Sabtu bila ntah, aku berkesempatan untuk ke sana lagi,. Untuk menyelesaikan satu masalah negara..kuang kuang kuang.. No lah! Saja jenjalan. Balik dari ofis, taktau nak buat apa, sebab Enady keje petang sampai malam. Tu yang aku jauh berjalan ke sana tu. Harus mintak izin kan.. Haha..


Suka tengok dorang berdua ni berkawan..Takdelah jumpa-jumpa bercekau.. Cyrus pun ok je bila Dani nak main mainan dia. Cuma satu je diorang rebutkan..laptop untuk bebudak tu. Adoii..


Dan susah juga nak ambil gambar mereka bersama. Mase baby dulu oklah.. Elok je terletak. Bila dah beso sikit ni.. Letak je, ade je nak merayap sana sini..:) Akibatnya, jadiklah gambar yang banyak movement. Maklumlah, kameraku rosak takleh nak focus..amik pakai kamera hp ajelah..


Si tuan rumah yang taknak layan Dani dah..Hihihi..Dani pun cakap, saya surrender..=p

No comments: