Wednesday, June 8, 2011

Cool beb! Cool..

Dah elok-elok aku sejuk dah semalam, siap aku remove lagi entry meluat -luat tu. Tup tup hari ni bikin panas balik. Haishhhh..

Maksud aku kat entry tu, tak salah pun ko nak cerita banyak mana pun pasal suami, pasal anak, pasal diri sendiri. Tapi berpada-padalah beb! Aku pun selalu jugak, manjang je citer pasal suami, pasal anak, pasal diri sendiri.

Ni tak! Dok banding-bandingkan dengan apa yang orang lain ada. Tak yah sebutla yang orang lain tu.. Aduii..tak pahamla. Orang yang baca pun meluat tau.

Dan maaf kalau ada yang terasa. Aku pun ingatkan kat diri sendiri jugak. Chill sudahla k.. 

No comments: