Tuesday, May 31, 2011

Tanggung Kerja

Rozi dah bersalin Jumaat ari tu. Makanya aku yang akan tanggung kerja dia selama 3 bulan. Fuhhh... Dan dengan itu aku tak boleh cuti selama 28 hari berturut2 ya. Melainkan Emergency Leave. Harap-harap tiada apa-apa rintangan yang mewajibkan aku cuti.

Harap-harap kesihatan Dani pun ok. Kesihatan aku juga. Kesihatan family-family ku jua. Dan kamu-kamu semua...Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.. *dah macam mengarang surat. =p

Ok. Out dulu. Mulai saat ini, malam-malam je aku rasa aku boleh update blog. Kalau ada kesempatan di siang hari, insyallah aku akan update. :)

Jaga diri semorang tau..

5 comments:

aziyana said...

slmt menanggung kerja..
kerja baik2 ye :)

antalya said...

masyuk masyukk hihihi

Zana Adieyza said...

tanggung kerja mmg agak penat cikit kan.. tp xpelah, ada rezeki lebih yg menanti.. alhamdulillah..

atty's said...

selamat menanggung kerja..tp kesihatan jaga tau..takecare

Ayuraza said...

ala...kita tanggung keje dulu after setahun 4bulan baru dibayar..sakit hati..pastu tahun lepas tanggung keje PA tapi sampai sekarang tak dapat..