Monday, May 30, 2011

Bos kecik

makan ape ntah namanya. perisa stroberi. Dia suka. 4 batang habis.

Petang tadi aku terpaksa bawak Si Manja ni ke opis. Babysitter nya bercuti seminggu. Pagi, papanya jadi Mr. Mama sampai kul 3, petang aku pulak jaga. Tapi hari ni baru hari pertama. Dia punya buat perangai, susah aku nak buat keje. Awal-awal je behave. Senyap je. Dah lama-lama, amek ko! Semua serba tak kena. Ingat nak extand la kul 6 baru balik umah tapi belum pun kul 5.30 petang aku dah balik. Huh, selamat lagi dok umah. Kat umah senang aku nak handle.

Dani buat geram. Haha, lawakla muka ko Dani. =p

Esok, harap-harap babysitter yang nak jaga Dani dari pukul 3 petang sampai kul 5.30 ok. Huhuhu, rasa menyesal tak hantar Dani balik kampung, minta tolong ibu yang jaga. :( 4 hari lagi untuk ditempuh.

4 comments:

aziyana said...

wah lamanya bs bercuti..rugi2..byr still penuh kan? alahai..

ana nk tnya, strt dani umur brpae letak dlm buggy tu sbb rase cm ringgn je benda tu banding ngn stroller kan

Zana Adieyza said...

kak ana, meh hantar kat tgkt 7 tgh.. biar zana yg jaga.. hihihi

AnaLyana said...

Yana : ana beli buggy tu bulan 3 ari tu. umur dia setahun. :)

Zana : uwaaa.. ko jangan zana, kang langsung tak jadi keje kang. hahaha..

antalya said...

kalo bwk ank ke opis mmg xleh nk wat keje lah.unless kalo ramai bdk2 opis yg rajin nk mem bb sit kan ank.tp kang keje bdk2 tu plak yg tak terbuat hahaha