Wednesday, May 11, 2011

Puzzle oh puzzle


Salam Rabu kawan kawan ku yang baik hati..Yang tak baik hatinya, tak hingin ku berikan salam! Wahhhh! Tajuk akan bikin kontroversi.

(Kawan yang baik, dia tahu jaga hati. Ni kawan yang tak baikla..:) - Farah fazila

Sekali lagi...

Salam Rabu kawan-kawanku..:)

Lately, suka menghabiskan masa dengan selesaikan puzzle ni. Selalunya bila time tdo kan Dani. Sebelah tangan dok usap kepala dia (bagi dia mamai, lalu tertdo), tangan satu lagi pegang pensil main puzzle ni.

Best!

Sekian lama mencari buku puzzle ni. Akhirnya jumpa juga kat Pesta Buku Antarabangsa hari tu. *Eh, entry Pesta Buku aku tak buat lagi ek?

Kalau pegi MPH, mesti carik buku ni. Tapi nan ado!

Pegi Pesta Buku, jumpa terus tak kata apa-apa then bayar..:) Puas hati. Murah je. 3 buku RM10. Tapi aku beli 1 je. Terasa rugi di situ. :(


Sekian, entry sekadar entry..kul 2.45 kang nak g training melempar, merejam dan melontar kat UKM nun. Kul 5.30 latihan kawad sampai kul 6.30. Pastu terus balik amik anak. Rindulah!

No comments: