Tuesday, May 3, 2011

Port baru

Perut muncet..=p

Cukup gemor betul dia menenggek kat situ. Alahaiii, jumpa port baru ye Dani. Sebelum ni, suka benau main kat bawah meja komputer yang wayar-wayar berselirat tu. La ni tukar port lain pulak. Seriau ok tengok dia pegang kaki kipas tu. Takut kipas tu terbalik kan..Tapi budak kecik ni apalah yang dia tahu. Kita ni dah terjerit-jerit dah dari jauh..Dani! No! No! Nanti jatuh, sakitt..auch auchhh.. Hahaha.. ada sekali ngan sound effect ko..=p
buat muka nakal ye..

Baru lepas mandi, tak sempat lagi nak pakai baju, udah dia laju merangkak pergi ke kipas tu. Alahaii Dani uii, lom siap lagi la..meh pakai baju cepattt!!!.. Hahaha, gitulah lebih kurang aku cakap ngan dia..

pose maskulin. Hahaha..

Ouhh, cubaan memasukkan jari.

Disebabkan Dani dok main kat kipas tu, haruslah tutup kipas tu kan. Kang patah jari pulak kang kalau tak tutup. Akibatnya, kepanasan lah orang kat hall tu. Hahaha.. Kipas siling dah tak laju dan sejuk..=p



Lepas pakaikan dia baju, pun sama. pasti dia akan menuju ke arah kipas itu.. Sempat la tertekan button video..=p Layannn..Zassss.

note : aku cuti lagi..:)

4 comments:

nanonano said...

putihnye dani, hehehe

misha.w said...

makin tembam dah die! :)

MaR said...

besnye dani dah jalan ye...qaseh sejak jatuhdah serik nak memanjat sume...die jadi fobia....

pRincESs_N said...

ololo...gomak haa....nk capai bnde tggi ekk..