Baby Jivebumz

QALESYA IRDINA BINTI KHAIRUL AIZAT

Nama diberi. Seperti yang sudah diberitahu di blog mama dia..:) Actually aku dah tau lama tapi tunggu permission from her mother lah kan. Baru aku boleh publish entry ni.. *padahal mood blogging aku ke laut lately*


Lahir pada 19 April 2011 | Jam 12.45 tengahari | Di Hospital Serdang | Berat baby 3.38kg.


Aku berkesempatan untuk melawat kakak aku ni. Malam sebelumnya tu aku dah sampai dah kat lobi nak naik atas. Tapi pak guard kat Hospital Serdang ni sangat straight ok! Nyampah! Yes i know, memang kerja dia kan. Haha..Atenye, aku pun nak naik atas time tu dah pukul 8.30 malam..ngehngehngeh..




Ok, welcome Esya...Nanti Aunty Nana datang lagi k jenguk Esya dan mama.. 

3 comments:

JIVEBUMZ said...

terima kasih nana sudi datang melawat kami di hospital dan jugak di rumah :)

sygggg antie nana lebih :)

Hayati said...

wahhhhhhhhhh..........geramnye tgk bby esya.

mamaelly said...

walllah baby..rindu nye kat baby newborn

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...