Wednesday, March 9, 2011

Peringatan!!!


Gambar ni adalah keratan daripada suratkhabar KOSMO hari ni ye. Baca kat bawah-bawah tu sikit. Mesti jumpa.

Ramalan sahaja. Nak percaya atau tidak, terpulang. Elakkan la berada di mana-mana kawasan yang ber RISIKO tinggi like pantai, air terjun, kawasan lapang. Dok umah je..:) 19 Mac tu hari Sabtu. Konfem ramai yang nak berjalan kan.. So, geng-geng blogger momma, make sure tiada aktiviti gathering ye pada hari berikut. Ngehngehngeh..

Cuaca panas yang melampau jugak dijangka akan berlaku pada hari tersebut.

So, BEWARE!

2 comments:

atty's said...

bagus jugak peringatan nie..takut apa2 yg tak diingini berlaku kan

S.A.L.J.U sha said...

ana>>>


hari ni sah terbukti....11.3.11....jepun dlanda tsunami.

tgk video2 youtube...subahanaallah... takutnye