Peringatan!!!


Gambar ni adalah keratan daripada suratkhabar KOSMO hari ni ye. Baca kat bawah-bawah tu sikit. Mesti jumpa.

Ramalan sahaja. Nak percaya atau tidak, terpulang. Elakkan la berada di mana-mana kawasan yang ber RISIKO tinggi like pantai, air terjun, kawasan lapang. Dok umah je..:) 19 Mac tu hari Sabtu. Konfem ramai yang nak berjalan kan.. So, geng-geng blogger momma, make sure tiada aktiviti gathering ye pada hari berikut. Ngehngehngeh..

Cuaca panas yang melampau jugak dijangka akan berlaku pada hari tersebut.

So, BEWARE!
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...