Wedding @ Felda Lepar Hilir

Cerita minggu lepas. Cuti Raya Cina tu. Mase ni hari ahad. Orang dah sibuk packing2 barang nak balik ke ibu kota kan, yang aku n FIL ni sibuk2 bersiap nak pegi wedding cousin enady kat Felda Lepar Hilir 3, Gambang. Tu pasal la malam tu sampai Putrajaya jam 1 pagi. Padahal bertolak jam 6 petang..sedih!

Ok, balik cerita asal.

Kitorang pegi 2 buah kereta. Pastu kat Tol Maran, Kak Long dtg satu family. Maka 3 buah keretalah semuanya. Sampai-sampai tengok orang kampung belum datang lagi. Kitorang pun lepak-lepak dulu. Aku layan Dani. Best! =p


Berdiri atas kerusi memang faveret dia. Pastu suka goyang-goyangkan kerusi tu. buat orang scary je ngan awak ni Dani oi.


rambut si bapak, pacak. Anak tak pacak..=p

Pengantin. Serius aku langsung taktau nama pengantin pompuan ni. yang sepupu ngan enady, pengantin pompuan tu.

Sebab, tak rapat sangat ngan dorang. Tulah, kenduri aku pun dia tak pegi, mane aku nak tau nama dia. =p Dan seingat aku, kenduri abang dia pun aku pegi 3 tahun lepas kot. :)

Yeay! Aku terjumpa ngan blogger ni..Cik Eypa kite..=p

Adik beradik sebelah abah. Tengok hujung tu. Terkerat badan aku..huhu..

ok ow.. Cik Eypa kite ni, Blogger merangkap awek adik ipar aku..hahahha..

Yeay!.. Diakhiri dengan foto kami sekeluarga..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

nanonano said...

Owh dkt sgt da ngn ktn tu :p

Ana Lyana said...

hehe.. nanti ada mase kita dtg kuantan, kite jumpa awak ye..:)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...