Thursday, February 24, 2011

bukan honeysour lagi?

Sesungguhnya, sayang betul aku nak tinggalkan nama HONEYSOUR ni. Tapi apa nak buat. Semuanya wajib ditukar dek kerana virus Malware menyerang! Dah lama aku pakai nickname ni. Dah jadi macam trademark aku dah. Lagi satu aku takut orang confuse, blog ni ana ke honeysour nama tuannye. Hehehe..

Arghhhhhhhhh! Aku masih 50-50 nak tinggalkan nama ni sebenarnya. Apa pendapat korang?

7 comments:

Miezah Ghani said...

tape kak . nama sekarang pon comell jegak :)
mana2 pon boleh .

♥ QaseH ♥ said...

x per kak,,,boleh jer,,,dr kena virus x leh bkk,,,,ok jeee

♥ QaseH ♥ said...

x per kak,,,boleh jer,,,dr kena virus x leh bkk,,,,ok jeee

mamaelly said...

yup...betul..macam elly gak ana..dah masuk 3 tahun guna mamaelly..tiba2 terpaksa tukar..tak pe..yg penting org kenal kan

JIVEBUMZ said...

honeysour la femes!
tapi kalo dah tak leh buat ape asik kene virus jer baik tukar la nana..

pRincESs_N said...

aku ttp pggil ko honeysour...hehehehe

yun said...

itulah....kite pun tercari2 mane lah ana nih...bukak yg honeysour xder plak...yg kuar warning malware tih...ni nasib try bukak yg lame n dpt la amik jap link yg bru...:)so, xlost in contact lah...:)