penat yang takkan habis + Enady demam + Dani cherry berry

dari balkoni


hall

dah 2 malam kami tidur kat rumah baru. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Kecuali, Enady. Beliau telah dijangkiti virus batuk dan selsema. Sian dia.. Akibat dari pindah barang-barang la. Habuk banyak kan.. dan beliau mc ari ni.

Dani pun. Beliau telah mengalami cherry berry. Malam tadi je 5 pampers aku tukar. Sampai kat bahagian tu dah melecet. Apalagi si kecik tu, bila basuh vontot dia, menangis sekuat hatila, pedih.. alahai la Dani.. terpaksa la jugak aku basuh. aku taruk cream nappy rash yang pureen tu tak jalan. Ari ni try taruk bedak Agnesia. harap-harap ok. Tengah berfikir ni, apa yang aku bagi dia makan semalam sampai dia cherry berry tu..hurmm

Rumah tak siap kemas lagi. Rumah baru, rumah lama. Semua kena kemas dan bersihkan. Syukur sangat-sangat Kak Yang ada sementara tunggu result SPM dia. Thanks KakYang.

Penat sangat. Banyak yang nak kena buat. Ikut hati nak cuti hari ni. Nak temankan enady yang nak demam tu. Tapi beliau kata, tak payahla. Mama kan kena simpan cuti. Aikk.. perli ke ape tuh pa? =p

Serius, ada anak ni mmg kena banyak hal perlu berkira-kira. Selagi tak demam yang kena berselimut satu hari tu, insyallah aku akan datang kerja. Semuanya untuk anak..

Oklah, esok cuti, bolehla aku kemas rumah. Nanti aku jaja gambar kat korang k.. Memang selesa rumah baru ni.

See u..

Noted : kak ejan aka Mamalyna, baju yang akak bagitau tau ari tu, ada kat opis ni. Tapi tak taula nak jumpa akak bila.. nanti ana msg akak k..sori tau tunggu lama.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

pRincESs_N said...

bes nyerr beb dpt kuarters baru..bersih..nice...nk jgk...

Unknown said...

tak sabar nak serbu umah baru nana!
akak pon same keje hari nie tapi hati kat rumah mengenangkan en bob yg blomsehat lagi sob sob..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...