Kecewa nya..

Dah pukul 11 malam, baru aku terasa segar bugar..Dari petang tadi aku baring je. Mogok.. hehe..Taklah.. Aku penat + pening memikirkan drama petang tadi..

Sampai hati dia...Malas nak citer pasal ni. Korang paham-paham jelah ek...

Takpelah, orang dah tak nak jaga anak kita, takkan kita nak halang. Kang ntah apa2 dibuat kat anak kita tu kang. Esok aku terpaksa cuti untuk survey Taska. Macam dah patah hati nak hantar kat umah pengasuh...

Doa-doaknlah agar aku dapat Taska yang ok ok..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
2 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP