Closing MyDaniShop Giveaway

MyDaniShop Giveaway telah pun melabuhkan tirainya malam tadi kan..

Ada seramai 30 orang peserta yang telah menyertai GA ini. Korang boleh check kat entry GA aku tu.. Kalau ada yang tertinggal, maklumkan segera kpd aku ye.

Dan bagi aku masa seminggu untuk urusan pemilihan pemenang. Aku busy sekarang ni. tak sempat nak apdet apa2 kat MyDaniShop tu. Tambah-tambah si kecik tu dah balik ke pangkuan mama ngan papa dia, so, masa agak lah terhad untuk blogging. Tapi percayalah, aku akan sedaya upaya mengapdet sebanyak dan secepat yang mungkin.

Pemilihan pemenang aku akan gunakan random.org. Hadiah hanya satu ye. Kepada yang tak menang tu, aku inform awal-awal yang maybe aku akan buat GA or Contest lagi.. Doakan rezeki aku...

Oklah itu sahaja...


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...