Selamat sampai DPP

Salam semua..
Sudah selamat sampai kat Putrajaya kul 12.15 tghmlm tdi. La ni minum jap kat kedai yoep polis kat DPP ni. Pekena teh tarik..

Jadi orang bujanglah kami laki bini. Macam baru kawen..

Dan saat ini, kami laki bini tersangatlah rindu kat dani.. Esok2 aku citer k.. Taruk gambar sekali..

Dlm kete tadi, nak kasik jgn bagi ingat sgt kat dani, kami bukak SuriaFm dgr lagu2 jiwang pastu nyanyi kuat dlm kete..hahaha.. Nyanyi sama2..hihihi..

Oklah, nak balik dah..babai. Esok keje nak tdo awal..

Live from myC3..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...