Nopal dan beg tariknya





dah lama tak citer pasal nopal kan...Nopal dah besar dah pun.. Setahun lebih dah dia.. Pandai macam2 dah.. Geram je dengan akal panjang dia tu..hikhik..

Ni kes semalam la, ibu dia g belikan dia beg tarik tu sebab gaduh ngan Fiqah (anak kak N). Fiqah pun ade beg tarik gak tapi gambar Princess la..hehe..comell..

Jom layan gambar2 dia..

pal, motif ko dok sebelah tong sampah tu ngape?..=p

tada...beg ni pun boleh galas belakang..:)

aummmmm..tgk tu..gigi caye udah banyakkk.. caye boleh gigit orang..grrrrr..

opocot..hikihik..

amboiii..posing maut nampak..kihkih

habis satu opis dia punye untk jalan-jalan, pusing-pusing, main-main..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...