hati yang geram

Geramnya la haiii...

Ade je yang nak buat aku sakit hati...

Kalaulah dia di tempat aku... mesti dia faham kan..

So, berfikir secara positif..anggap ajelah itu satu dugaan.. sebab dia bukan aku..:)

peace!

-----------------------------

citernya :

pegi kedai makan yang mmg aku selalu makan bersama si suami. selalu bawak anak, tapi anak takde sebab hantr kampung kan. so, takdela bawak si anak..

tokei kedai makan tu heran lalu menegur..

" aiii..berdua je.. anak mane?"

dan kami jawabla anak hantar kampung...bla bla bla..(korang pun dh tau kan..mls aku nk citer balik.. kalau nk tau jugak rujuk SINI.. dan SINI.. tq...)

dia jawab balik..

" lorr..boleh tahan ye korang? kalau aku la.. takleh tahan woo...rindu kat anak.."

kami senyum je la.. takpe.. tahan tahan tahan..bukan lama pun sebulan tu..

pastu dia cakap lagi..

"boleh ke korang? tak rindu ke?"

kami senyum lagi. si suami yg sembang ngan dia...aku mls nk amik port!

bila dorang sembang2 tu, aku pun dok tepi tgk je keliling sambil cuit2 enady ajak balik..ngantuk..

tiba-tiba aku dengar ayat dia yang lasttttt sekali...

" sian kat orang tua la nak kena jaga anak kita..."

mase tu dan dan aku jawab...

" mak ayah saya lagi suka cucu dorang ada ngan dorang. lagi seronok nak jaga! "
hahahaha.. takdela sampai aku cakap sambil muka merah menyinga kan... senyum tetap maintain..

pastu terus blah!..=p

banyak bunyi pulak dia..haishhhhh...ibu ngan ayah aku takde bising2..dia plak tukang sebokkk..

thanks to ibu ngan ayah..tak lupa kakyang n ika sebab tolong jagakan dani for a while..lov u all...:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

attyfir said...

tu lah dia kalo mulut tade insuran..hati org dia tak tau
takan nak canang satu dunialak kan .hati kita camne..

tak pun ana suh dia baca blog ana je.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...