Thursday, December 2, 2010

Audit 5S Perbendaharaan Peringkat Kebangsaan

pagi-pagi sampai memang kelam kelibut opis ni. bukan opis aku je, seksyen sebelah pun. atenye..dengo je audit 5S.. ape lagi..kemas partition la.. kemas fail2.. kemas zon masing2.. tu yang macam pasar kejap pagi tadi..

aku tak pasti ni audit ape tapi yang pasti, pihak NPC ( National Productiviti Council) telah mencalonkan Perbendaharaan untuk pertandingan 5S Peringkat Kebangsaan Tahun 2010.. kenapa Perbendaharaan bukan Kem .Kewangan. Untuk makluman semua, kalau Kem. Kewangan(MOF) tu ianya meliputi semua agensi2 yang bernaung di bawah MOF seperti Jab. Akauntan Negara, Kastam Diraja Malaysia, Bank Negara, MAS, BSN, JPPH, dan lain-lain.

Perbendaharaan pulak ianya meliputi satu bangunan MOF ni je.. tak campo agensi2 yang kat sebelah bangunan MOF ni..

tunggu ajelah orang2 audit ni datang. Partition aku siap kemas dah..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

atty's said...

semoga semuanya berjalan lancar ye ana.