dani yang dah semakin nakal

ni gambar2 pagi tadi. waktu aku, enady n ijai g breakfast kat kedai mamak depan umah aku ni. korang tgk memek muka dani mase pakngah dia aka ijai nak amik gambar...nakal kan..huhu..bukanlah nakal yang tu..nakal yang buatkan aku geram ngan dia..hahahaha.. aku suh senyum dia g buat muka cam tu plak..hihi..dani dani..




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...