dani yang dah semakin nakal

ni gambar2 pagi tadi. waktu aku, enady n ijai g breakfast kat kedai mamak depan umah aku ni. korang tgk memek muka dani mase pakngah dia aka ijai nak amik gambar...nakal kan..huhu..bukanlah nakal yang tu..nakal yang buatkan aku geram ngan dia..hahahaha.. aku suh senyum dia g buat muka cam tu plak..hihi..dani dani..




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...