pagi isnin yang hujan

Assalamualaikum wbt..

ketika aku menulis ini, aku masih lagi di rumah..huhu.. hujan lebat laaa.. jam dah pukul 7.20 pagi. kalau aku sorang je, mmg aku redah je ujan tu, tapi korang sedia maklum kan, aku ada anak kecik.. tu haaa..si dani.. (tgk gmbr atas) macam manelah aku nak redah hujan yg lebat ni dgn adanya budak tecik tu.. sian dia kene ujan. tak pasal2 demam kang..

dani tgh ligat tu main walker dia.. habih satu rumah dia terjah..

hujan...berhentilah kejap..nak masukkan dani dlm kete, hantar dia umah BS dia..dan aku boleh pegi kerja...

live thru my laptop..=p

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
2 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP