Saturday, October 2, 2010

wahai demam..pergilah kau jauh-jauh

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau sembuhkan lah anakku dari segala penyakit yang memudaratkan. Aku rela menjadi galang ganti nya. Jangan lagi disakiti anak kecil itu. Kesian dia..aku merayu padaMu Ya Allah....

dani demam lagi. pagi tadi tiba-tiba panas badan dia. terus bagi paracetamol cherry yang memang dah standby dalam peti ais..dan check suhu badan dia. 38.8 darjah celsius..

aduhaii..panasnye.. patutlah merengek-rengek dari pagi tadi. letak aje merengek. angkat elok je senyap. tido pun sekejap sekejap je..

sekarang dani sedang lena tidur. baru lepas lap lap badan dia ngan air. mudah mudahan demam nye akan kebah. dapatlah on9 kejap.

terpaksa cancel semua open house hari ni. maaf ye kepada semua yang telah menjemput aku dan family exspecially fida (kawan mase sekolah rendah), kak jaja (member mase keje kilang HTS), zetty (member alam maya sejak tahun 1999, tapi dah berjumpa la), pa'a (junior aku mase kat SMKDSML), tu je kot. teringin nak pegi dan berjumpa-jumpaan setelah lama tidak ketemu. tapi apakan daya...maaf sangat-sangat ek..

aku pohon pada semua, doakanlah dani cepat sembuh k.. rindukan gelak tawa dia..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

puteri cahaya. said...

salam.. harap2x dani cepat sihat.. amin.

mcjust.lol said...

semoga dani cepat sembuh ye.... ;)

Aduka said...

alahai ciannyeeee..
mudah2an baby cpt sembuh..
aamiinn..