Monday, October 4, 2010

rambut baru dani



ni cerita dah basi tapi tetap nak cerita jugak. =p

jom tengok dulu rambut dani yang dulu, sebelum aku potong.

sangat messy kan? aku sendiri pun naik rimas nengoknye.. kalau ikutkan papa dia, dia nak potong botak terus. tapi aku tak kasik. sayangla.. aku sukakan rambut dani yang halus mulus tulus itu. rambut kedua setelah rambut asli dari perut sudah dibotakkan..hehe..

dani mase berusia 11 hari | kepala nya sudah dibotakkan..

nak bawak g kedai yang gunting kan, memang aku tak harapla. risau weyyhh.. last-last mintak tolong ibu untuk guntingkan. bukan botakkan..hehe..guntingkan sahaja. lagipun, mase aku adik beradik kecik dulu, ibu ngan ayah yang potongkan rambut kitorang..kan ibu kan..:)


posing dulu ye dani..hehe..tapi lupa nak sikatkan rambut nye kedepan untuk kasik tengok betapa dah panjang nye rambut dia. takpe, ade gambar yang kat atas tadi kan..panjang tulah rambut depannya..

memang dah jangka. dani memang tak duduk diam punye..terpaksala umpan macam-macam.. dia miang kan rambut tu kot..


akhirnya gunting secara baring..jenuh nak gunting sebab dia dah mula mengamuk..


finally...encem tak saya? kihkihkih.. pandai lak posing depan kamera. macam tau-tau je dia baru pas potong rambut.. sampai tak sedar susu sampai meleleh-leleh kat tepi bibir tu. hahaha.


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Adlina Husaini said...

babe, pandai la dia pose! so cute ngan senyum kecik dia tu ^_^


pemimpin tersungkur, biadap!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sonoknyerr dani..sume duk ulit die sorg..