Jamuan Raya Sektor D | Hepi Bufday Jan-Jun 2010

tumpang lalu jap ek.. izinkan aku taruk gambar gambar-gambar jamuan lagi ek.. mm...last la.. ehhhhh..bukan last.. sebab malam kang pun ade jamua raya lagi.. aduhh..bila nak start diet ni..makan makan makan.. kursus 3 hari pun makan free jugakk..wuhuu..

gambar memang tonggang terbaliklah ek.. dah lama dok dalam draft ni.. cuma tak sempat nak publish..aku cerita berdasarkan gambar je k..

belum apa-apa dah makan..hahaha.. malas aku nak letak gambar ni kat bawah.. ni gambar dah makan. sape yg capture ek..yg pasti bukan kamera aku..:)

haa..ni mase kitorang bergotong-royong nak potongn buah. jamuan Sektor D ni ade 3 Seksyen. setiap seksyen kena sumbangkan makanan la.. dan kami sumbangkan buah-buahan..

hikhik.. ade orang ambil gambar aku ngan rozy la.. kamera sape ek.. aku kena tag kat facebook..
tq sape yang tag..:)

ni aku tau kamera sape.. kamera shahrul.. sebab gambar ni aku cilok kat fb dia.. hahaha..

mc pade hari tersebut. tudung oren tu from seksyen aku..tudung itam seksyen DS..

sudah 3 tahun kami bersama.. masing-masing dah tukar status.. tak kawen kpd dah kawen.. takde bf jadik ade bf dah..huhu..takde dlm gambar adalah Nor.

awek-aweks Seksyen Wang Awam 2..

kami lagi..ampunnn..dayan, rozi n aku..


mase ni sambut sekali ngan majlis harijadi yang lahir bulan jan 2010 hingga jun 2010..ada 4 bijik kek sekali.. semua import from secret recipe..

antara yang celebrate adalah bos aku. ciksu..

kalau tak bergambar tak sah kan...
LOVE ~~~ aku sangat sayang korang..hahaha.. aku yang tukang snap k..

maafkan aku. gambar makanan tak sempat nak tangkap gambar.. sebok nak makan je.. hikhik..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...